• Background Image

    Szkolenie stacjonarne Swift 4
    Tworzenie aplikacji na platformę iOS 11


    Naucz się tworzyć bestsellerowe aplikacje.




    LOKALIZACJA: WARSZAWA

    Czytaj dalej »

Poznaj Swift od Apple.
Język, dzięki któremu pisanie aplikacji jest proste.

News Pic

Swift to język programowania aplikacji mobilnych na platformę iOS.
Po raz pierwszy zaprezentowany został światu na konferencji WWDC
w czerwcu 2014 roku. Od tego czasu zdobywa rzesze sympatyków wśród programistów i deweloperów aplikacji.

Nowy język stworzony przez Apple jest znacznie prostszy niż Objective-C, ułatwia tworzenie szybkich aplikacji, posiada prostą strukturę kodu i jest intuicyjny w zastosowaniu.

Notowania języka Swift ciągle rosną w rankingach najbardziej popularnych języków programowania. Tendencja wzrostowa utrzymuje się od kilku miesięcy, dlatego można przypuszczać, że niebawem wejdzie on do pierwszej dziesiątki - deklasując tym samym swojego starszego brata Objective-C.

Intuicyjna i prosta składnia
Pierwszą aplikację napiszesz w 10 minut!
Swift jest OpenSource!
Aplikacje są nawet 2.6x szybsze

Szkolenie stacjonarne –
stawiamy na praktykę i wsparcie trenera

Szkolenie stacjonarne Swift - tworzenie aplikacji na platformę iOS to intensywna nauka programowania na praktycznych przykładach. Podczas 16 h warsztatów stworzysz grę oraz w pełni funkcjonalną aplikację.

Nasz doświadczony trener odpowie na wszystkie Twoje pytania, krok po kroku przedstawi strukturę tworzenia kodu w najnowszym języku Swift. Nie zanudzimy Cię teorią - 80% szkolenia będą stanowiły praktyczne warsztaty.

W trakcie kursu poznasz najnowsze środowisko Xcode 8 oraz przydatne wzorce projektowe, które ułatwią Ci pisanie kodu. Na koniec dowiesz się również, jak opublikować swój projekt w AppStore.

Możemy Ci obiecać, że to szkolenie przygotuje Cię do samodzielnego programowania zaawansowanych gier i aplikacji.

Czeka na Ciebie również wiele BONUSÓW. W ramach uzupełnienia wiedzy dodajemy 2 szkolenia wideo o łącznej długości 16 h.
Sprawdź, co otrzymasz »

Cinema Display

W trakcie szkolenia stworzysz ciekawe aplikacje!


Kalkulator kredytowy

Program w czystym Swift pozwalający na obliczanie rat kredytu.

Fortune

Rozszerzenie ekranu startowego.

Baza filmów

Aplikacja korzystająca z CoreData do zapisywania danych o domowej kolekcji filmowej.

Kalkulator z pamięcią

Tworzenie ciekawego interfejsu użytkownika oraz podstawowe operacje na danych.

Pogoda

Aplikacja wyświetlająca informacje o pogodzie

Pamiętnik

Aplikacja wyświetlająca tabelę wpisów pamiętnika wraz z ich edycją. Dane zapisywane w plikach w folderze aplikacji.

Dla kogo jest to szkolenie?

Jeżeli posiadasz podstawy programowania obiektowego i nie są Ci obce pojęcia takie jak: zmienne, obiekty, pętle, czy konstrukcje warunkowe – jest to szkolenie dla Ciebie.

Idealnie odnajdą się również doświadczeni programiści, którzy tworzą aplikacje w języku Objective–C, ale chcieliby poznać możliwości najnowszego języka Swift.

Możesz wziąć udział w szkoleniu również jeżeli nie posiadasz podstaw programowania obiektowego - zdobędziesz u nas solidne podstawy.

Zarezerwuj miejsce »

Czego dowiesz się ze szkolenia?
Sprawdź pełną listę zagadnień.



Podstawowa składnia języka Swift 4
Pierwsze spotkanie z Xcode
Tworzenie i kompilacja projektu
Uruchamianie projektów na urządzeniach i symulatorze
Tworzenie i korzystanie z klas i obiektów
Debugowanie kodu oraz obsługa błędów
Korzystanie z Playground
Tworzenie interfejsu użytkownika i Storyboard
Rozpoznawanie gestów na urządzeniu - GestureRecognizers
Interakcja z użytkownikiem
Dołączanie zdjęć, filmów, muzyki do projektu
Podstawowe wzorce projektowe w iOS
Praca ze źródłami i narzędziami prezentacji danych
Rozszerzenia aplikacji w iOS - widgety Today
Tworzenie własnych kontrolerów widoków
Konfiguracja przepływu ekranów programu
Przekazywanie danych między widokami
Przechowywanie danych w aplikacji
Przechowywanie danych w CoreData
Kontrola przesyłania danych
Przechowywanie rozbudowanych danych w aplikacji
Serializacja danych

3 dni szkoleniowe.
24 godziny warsztatów!




Testimonials


Testimonials

Kto prowadzi szkolenie?

  • dr Błażej Zyglarski
    Certyfikowany trener Apple. Od lat pasjonat technologii mobilnych. Autor dziesiątek aplikacji dla systemów iOS, tvOS i watchOS.

    Wykładowca na Wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Praktykujący deweloper iOS.




    Damian Kurpiewski
    Programista iOS, Javascript, Ruby i od pewnego czasu także Python. Współzałożyciel startupu InsBird oraz pracownik IPI PAN.

Obejrzyj fragment szkolenia z udziałem naszego trenera


PROGRAM SZKOLENIA (3 dni)

Dzień 1 (9:30 - 16:30)


      Moduł 1. Podstawy programowania w języku SWIFT
    • Typy stałe i zmienne
    • Funkcje, zakresy, bloki kodu
    • Przekazywanie wartości
    • Klasy i obiekty

  Moduł 2. Narzędzia programistyczne Xcode
  • Symulatory sprzętu Apple
  • Konfiguracja i instalacja środowiska programistycznego
  • Tworzenie projektu
  • Korzystanie z urządzeń fizycznych

   Moduł 3. Interfejsy użytkownika
  • Rodzaje kontrolek UIKIt
  • Grafika w UIKit
  • Pozycjonowanie kontrolek UKit z wykorzystaniem AutoLayouts
  • Funkcje obsługi dotyku (UIGestureRecognizers, akcje)


Dzień 2 (8:30 - 17:30)

   Moduł 1. Rozszerzenia Aplikacji
  • Wykorzystanie aplikacji w innych miejscach systemu
  • Komunikacja między rozszerzeniami a aplikacją
  • Zależności rozszerzeń od aplikacji
  • Tworzenie widgetów dla ekranu początkowego
  • Komunikacja między rozszerzeniami

  Moduł 2. Komunikacja sieciowa
  • JSON i jego parsowanie
  • Protokoły Codable i Decodable
  • Obsługa wywołań sieciowych
  • Nowoczesne frameworki sieciowe w iOS

   Moduł 3. SiriKit
  • Rozszerzenia Siri
  • Skróty Siri


Dzień 3 (8:30 - 15:30)


  Moduł 1. Podstawowe wzorce projektowe w ekosystemie Apple

  Moduł 2. Interfejsy użytkownika
  • UITableView
  • Wzorce projektowe związane z modelem MVC
  • Obiekt UITableView
  • Delegaty i źródła danych
  • System plików iOS i zapisywanie danych w plikach

  Moduł 3. Core Data
  • Sposoby przechowywania danych w iOS
  • Model przechowywania danych Core Data
  • Pobieranie i uaktualnianie danych
  • Wyszukiwanie i filtrowanie danych

  Moduł 4. Rozszerzenia wyszukiwania
  • Indeksacja danych w systemowej wyszukiwarce

Co otrzymasz biorąc udział w szkoleniu stacjonarnym?

Wsparcie trenera

Konsultacje z Wykładowcą - przez 2 tygodnie od ukończenia szkolenia trener odpowie na Twoje pytania. Konsultacje odbywają się online.

Materiały szkoleniowe

Otrzymasz wszystkie kody źródłowe stworzonych podczas szkolenia aplikacji oraz prezentację z częścią teoretyczną (w wersji elektronicznej).

Certyfikat

Poświadczający Twoje uczestnictwo w warsztatach stacjonarnych z zakresu programowania na platformę iOS w języku Swift 4.

BONUS #1:
5-godzinne szkolenie wideo Błażeja Zyglarskiego
"Swift 4 – tworzenie aplikacji na iOS część 1 "

o wartości 219 zł GRATIS!


BONUS #3:
5-godzinne szkolenie wideo Piotra Stalewskiego
"Jak zarabiać na aplikacjach mobilnych"

o wartości 129 zł GRATIS!
BONUS #2:
6-godzinne szkolenie wideo Błażeja Zyglarskiego
"Swift 4 – tworzenie aplikacji na iOS część 2 "

o wartości 219 zł GRATIS!

CENA:
  1899 zł  +VAT



Terminy szkoleń

  • 15 - 17.02.2019 (szkolenie trzydniowe)
    Miasto: Warszawa
    Pozostało wolnych miejsc: 5/8

  • Masz pytanie? Zadzwoń teraz: 510-155-840
    Zapytaj o inne terminy i lokalizacje!


    UWAGA: Na szkolenie przynieś swój własny komputer z systemem
    OS X. Otrzymasz wcześniej informacje o niezbędnych instalacjach.


    Szkolenie na indywidualne zamówienie -
    dobierz termin i program szkolenia

    >>Zapytaj o cenę