• Background Image

    Trzecia część bestsellerowego kursu!


    Jeszcze więcej wiedzy, jak tworzyć niesamowite aplikacje
    w Swift 3 na iOS 10, watchOS i tvOS.

    Czytaj dalej »

Poznaj nowości i zmiany w Swift 3

Gdy tylko Apple ogłosilo trzecią wersję języka Swift, od razu zabraliśmy się za planowanie kolejnej części kursu. Poza zmianami, które przyniosła nowa odsłona języka Swift i iOS 10, skupiliśmy się również na najnowyszych rozwiązaniach Apple, czyli watchOS oraz tvOS (Apple TV).

Nie mogło zabraknąć rewelacyjnych przykładów. Położyliśmy duży nacisk, żeby tworzone w trakcie szkolenia aplikacje były ciekawe i użyteczne.
Stworzysz między innymi uproszczony klon aplikacji PokemonGo i poznasz techniki obsługi rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality).

Wykorzystanie wielu frameworków, jak HealthKit, EventKit, SceneKit czy ResearchKit pozwoli Ci tworzyć jeszcze lepsze aplikacje.

Udało nam się stworzyć jeszcze lepszy od poprzedniego kurs, z którego wyniesiesz dużo nowej wiedzy i umiejętności. Po raz kolejny jesteśmy pionierami i jako pierwsi w Polsce pokazujemy, jak tworzyć aplikacje na Apple TV i Apple Watch!

Dlaczego warto zainteresować się trzecią częścią kursu?

Nowa odsłona języka Swift 3!
W trakcie szkolenia dowiesz się, jak zmiany w Swift 3 wyglądają w praktyce i jakie nowości zostały dodane.
Twórz na WatchOS!
Pokażemy Ci, jak tworzyć aplikacje na zegarek Apple Watch. Znajdziesz swoją niszę!
Koduj na Apple TV (tvOS)!
Nauczysz się tworzyć aplikacje na Apple TV (tvOS) zarówno w języku Swift 3 jak i TVML.
Poznasz nowe frameworki!
Dowiesz się, jak wykorzystać frameworki ResearchKit, HealthKit, EventKit, SceneKit i dodać obsługę Siri.

Swift 3 da Ci nowe możliwości tworzenia fantastycznych aplikacji na cały ekosystem Apple: WatchOS, tvOS oraz iOS10!



Bądź na bieżąco z technologią!


Jak zawsze, stawiamy na praktykę. Podczas szkolenia stworzysz aż 10 różnorodnych aplikacji, które jeszcze lepiej wprowadzą Cię w tajniki programowania.

Poznasz frameworki Swift 3 odpowiadające za zbieranie informacji o aktywności fizycznej, danych zdrowotnych, śledzenie zdarzeń czy obsługę astystenta głosowego Siri.
To tylko kilka z wielu ciekawych zagadnień, które dla Ciebie opracowaliśmy.

W trakcie kursu korzystamy z najnowszego środowiska Xcode 8, które ułatwi Ci proces projektowania i kodowania aplikacji.

Szkolenie dobrze przygotuje Cię nie tylko do samodzielnego programowania zaawansowanych gier i aplikacji, ale pozwoli Ci również na uzyskanie tytułu Certified Swift 3 Developer!
Zamów szkolenie »

Cinema Display

W trakcie szkolenia stworzysz aż 10 fantastycznych gier i aplikacji!


10 gier i aplikacji na iPhone'a, Apple Watch i Apple TV:

Cats GO

Gra 3D na iOS 10 oparta na mechanice "Pokemon Go", pokazująca zasady tworzenia aplikacji wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość przy użyciu frameworka SceneKit, aparatu i żyroskopu.

Quote of the day

Aplikacji stworzona w drugiej części szkolenia Swift 2, która teraz zostanie dostosowana do Apple TV 4, najpierw za pomocą języka Swift a następnie w szablonach TVML.

Watch Snake

Samodzielna gra mobilna przygotowana na Apple Watch, do jej stworzenia wykorzystany zostanie framework SpriteKit, Crown i TapticEngine.

My pulse

Aplikacja na Apple Watch do monitorowania pulsu, zaprogramowana zostanie przy pomocy frameworka HealtKit (brak podglądu w symulatorze, wymagane jest fizyczne urządzenie).

Life pulse

Aplikacja przygotowana na Apple Watch do monitorowania na żywo pulsu w trakcie aktywności fizycznej, wykorzystane zostaną framework HealtKit i narzędzie Workout.

My Talk

Aplikacja na iPhone'a, która zintegrowana zostanie Siri, dzięki czemu wiadomości będą mogły być wysyłane jedynie za pomocą komend głosowych (aplikacja stworzona w języku angielskim, ponieważ Siri nie obsługuje języka polskiego).

Animal Stickers

Prosta aplikacja z wesołymi naklejkami wysyłanymi przez iMessage.

Modified Animal

Aplikacja interaktywna do wysyłania wiadomości obrazkowych za pomocą iMessage.

What's next

Widget przygotowany zgodnie z wytycznymi dla iOS 10, przy pomocy Calendar API wyświetlone zostanie zaplanowane wydarzenie wraz szybką opcją włączania i wyłączania przypomnienia.

Czego dowiesz się ze szkolenia?
Sprawdź pełną listę zagadnień.



Dowiesz się, jak w elementy zostały zmienione w języku Swift 3 i jakie nowości zostały do niego dodane.
Poznasz nowe wytyczne projektowania API.
Poznasz dwa sposoby tworzenia aplikacji na tvOS - klasyczny w języku Swift i za pomocą TVML.
Dowiesz się, jak dystrybuować aplikacje na Apple TV.
Nauczysz się wykorzystywać pilot jak jako kontroler dla platformy tvOS.
Dowiesz się, jakie nowości i zmiany wprowadzone zostały do systemu watchOS 3.
Będziesz wiedział z jakich czujników i API mogą korzystać aplikacje programowane na Apple Watch.
Nauczysz się korzystać z frameworka HealtKit do zbierania danych zdrowotnych i aktywności fizycznych.
Dowiesz się jak dodawać do swojego projektu framework ResearchKit, służący do prowadzenia badań naukowych.
Będziesz wiedzieć, jak prawidłowo skonfigurować WorkoutSession w aplikacjach do monitorowania aktywności fizycznej.
Nauczysz się dodawać do aplikacji wsparcie dla asystenta głosowego Siri.
Dowiesz się, jak zintegrować aplikację z systemem wysyłania wiadomości iMessage.
Nauczysz się tworzyć dwa rodzaje aplikacji dla iMassage – aplikacje z naklejkami i aplikacje interaktywne.
Dowiesz się jak prawidłowo tworzyć widgety dla aplikacji mobilnych na iOS 10.
Będziesz wiedzieć, w jaki sposób korzystać z Calendar API do wyświetlania wydarzeń zapisanych w kalendarzach użytkownika.
Dowiesz się, jak dodać do aplikacji framework EventKit.
Nauczysz się korzystać z frameworka SceneKit do tworzenia obrazu 3D.
Poznasz trzy sposoby renderowania sceny 3D.

28 ciekawych lekcji wideo.
Ponad 6 godzin materiałów!

Testimonials

Kto prowadzi szkolenie?

  • dr Błażej Zyglarski
    Wykładowca na wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Zawodowo związany z programowaniem aplikacji mobilnych na urządzenia z systemem iOS.

    Prezes Fundacji Rozwoju Informatyki oraz dyrektor firmy Be Design Studio Limited. Stworzył kilkaset mniejszych i większych aplikacji.

Obejrzyj fragment szkolenia

Zdobądź tytuł
Certified Swift 3 Developer

Aby uzyskać certyfikat musisz ukończyć szkolenie z programowania w Swift 3 oraz zaliczyć egzaminn. Udział w egzaminie dla naszych kursantów jest bezpłatny. Spełniając oba warunki otrzymasz certyfikat oraz tytuł Certified Swift 3 Developer.

Certyfikat jest dokumentem, który poświadcza Twoją wiedzę i umiejętności. Przydatny będzie, jeśli ubiegasz się o pracę na stanowisku programisty iOS.
Zamów szkolenie »

Co sądzą eksperci o naszych szkoleniach?

Przemek Marczyński, MojMac.pl

"...bardzo cenne są screencasty (nagrania ekranu komputera) pokazujące obsługę programu Xcode oraz metodykę tworzenia kodu programów. Tutaj możemy klik za klikiem śledzić powstawanie kodu programów."

— Przemek Marczyński, MojMac.pl

Jakub Stanisław Wolak, HelpMac.pl

"Przyznaję, że jestem pełen podziwu, zarówno dla poziomu, jak i jakości wiedzy, jaką zaprezentowano w tym kursie. Wykładowca bardzo pomału tłumaczy każdy aspekt, prowadząc niemal za rękę kursanta..."

— Jakub Stanisław Wolak, HelpMac.pl

Kamil Zdzienicki, AndroidNow.pl

"Nie jest to typowy, nudny wykład, jaki może znacie ze studiów. Można dużo się dowiedzieć, robiąc dużo ciekawych rzeczy. Polecam każdemu, kto chciałby zacząć zarabiać na pisaniu aplikacji...".

— Kamil Zdzienicki, AndroidNow.pl




Firmy oraz instytucje, które skorzystały z naszych szkoleń:

Co otrzymasz zamawiając szkolenie wideo?

6 godzin materiałów wideo

Szkolenie składa się z ponad 28 lekcji i trwa ponad 6 godzin.

BONUS #1: Wieczny dostęp

Dostęp do szkolenia jest przyznawany bezterminowo.
Bez żadnych ograniczeń i limitów. Możesz oglądać materiały dowolną liczbę razy lub pobrać je na dysk.

BONUS #2: Pliki projektów

Otrzymasz wszystkie pliki projektów i kody źródłowe. Nie musisz przepisywać wszystkiego z ekranu. Uruchamiasz plik i gotowe.

Dostęp do szkolenia otrzymasz od razu po zakupie.

CENA:     269 zł 




Posiadasz kod rabatowy? Wpisz go poniżej.