Naucz się tworzyć bestsellerowe aplikacje
Przygotowaliśmy dla Ciebie aż 5 szkoleń - 26 godzin wideo, w trakcie których stworzysz 25 aplikacji mobilnych. Pokazujemy, jak pisać aplikacje nie tylko na iPhone'a czy iPada, ale również na Apple TV i Apple Watch!
Po raz kolejny opracowaliśmy tak kompleksowe szkolenia w języku Swift! Masz pewność, że zdobywasz praktyczną wiedzę i wszechstronne umiejętności.
Poznasz również najnowsze podejście do tworzenia aplikacji SwiftUI.
Nic się nie martw jeżeli nie masz podstaw programowania, wszystkiego nauczysz się we wprowadzającym kursie Podstawy języka Swift.
Dlaczego warto poznać język Swift?
Intuicyjna i prosta składnia.
Pierwszą aplikację napiszesz w 10 minut!
Swift jest OpenSource!
Aplikacje są nawet 3x szybsze.
100% praktyki
W trakcie szkoleń stworzysz ponad 25 gier i aplikacji.
Popularne frameworki
Pokażemy Ci, jak tworzyć aplikacje z frameworkami, wykorzystasz np. rozszerzoną rzeczywistość (ARKit).
Tylko aktualna wiedza
Masz pewność, że uczysz się w najnowszym środowisku Xcode i dopracowanych przykładach.
Nielimitowany dostęp
Szkolenia w ramach pakietu są Twoje na zawsze. Ucz się i powtarzaj - kiedy chcesz.
Swift ułatwia tworzenie szybkich aplikacji, posiada prostą strukturę kodu i jest intuicyjny w zastosowaniu.
Język od Apple jest łatwy w nauce, dlatego polecany jest dla osób początkujących jako pierwszy język programowania.
Programując w języku Swift nauczysz się tworzyć aplikacje nie tylko na iOS, ale również na Apple WatchOS!
Opublikuj swoją pierwszą aplikację w App Store!
Szkolenie Swift zostało podzielone na krótkie lekcje, aby nauka programowania przebiegała stopniowo, była ciekawa i skuteczna. Cały kurs to ponad 26 godzin materiałów wideo! To pierwszy na polskim rynku tak obszerny pakiet szkoleń wideo poświęcony programowaniu w języku Swift.
Programując w Swift stworzysz szybkie aplikacje, które będą płynnie działać na każdym urządzeniu. Poznasz najpopularniejsze wzorce projektowe SwiftUI i frameworki. Między innymi dowiesz się, jak wykorzystać rozszerzoną rzeczywistość w swoich projektach, jak przeprowadzać testy jednostkowe oraz jak w bardzo prosty sposób tworzyć gry 2D z wykorzystaniem edytora graficznego.
Szkolenie dobrze przygotuje Cię nie tylko do samodzielnego programowania zaawansowanych gier i aplikacji, ale pozwoli Ci również na uzyskanie tytułu Certified Swift Developer!
Zamów szkolenie »
W trakcie szkolenia stworzysz ponad 25 gier i aplikacji!
3 bestsellery:
1. FLAPPY BIRD
Stworzysz grę na wzór bestsellerowego Flappy Bird. Być może gra ta zainspiruje Cię do napisania własnego hitu.
2. TODO LIST
Krok po kroku napiszesz aplikację, która będzie listą zadań do zrobienia. Aplikacje do zarządzania czasem i zadaniami królują na czołowych miejscach w sklepie Apple.
3. TINDER
Aplikacja, z której korzystają miliony użytkowników i która złamała nie jedno serce. Dowiesz się, jak stworzyć podobny program i zobaczysz, że wcale nie jest to takie trudne.
Kilkanaście aplikacji na iOS i Apple WatchOS:
Hello world!
Hello world! będzie Twoją pierwszą aplikacją, którą stworzysz już po pierwszych minutach szkolenia. Zobaczysz, że Swift jest prosty w nauce.
Maszyna losująca lotto
Podczas tworzenia tej aplikacji dowiesz się, jak korzystać z funkcji, losować oraz sortować dane.
Cats Go
Gra 3D oparta na mechanice "Pokemon Go", pokazująca zasady tworzenia aplikacji wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość przy użyciu frameworka SceneKit, aparatu i żyroskopu.
Kalkulator
Tworzenie ciekawego interfejsu użytkownika oraz podstawowe operacje na danych.
Galeria zdjęć
Dowiesz się, w jaki sposób dodać do projektu dodatkowe zasoby, jak zdjęcia lub filmy. Stworzysz własną galerię zdjęć.
Cats and Birds
Nauczysz się symulowania fizycznych właściwości obiektów, dodawania interakcji pomiędzy obiektami oraz odtwarzania dźwięku w aplikacji.
Flying Bird
Rozpoczniesz tworzenie gier. Zakodujesz swoją pierwszą scenę gry 2D z wykorzystaniem framework'a SpriteKit.
Watch Snake
Samodzielna gra mobilna przygotowana na Apple Watch, do jej stworzenia wykorzystany zostanie framework SpriteKit, Crown i TapticEngine.
My pulse
Aplikacja na Apple Watch do monitorowania pulsu, zaprogramowana zostanie przy pomocy frameworka HealtKit
Notatnik
Przechowywanie danych w aplikacji na telefonie oraz w chmurze jest bardzo ważne. Dowiesz się, jak sprawić, aby zapisać i odczytać dane tworząc uniwersalny notatnik.
About Us
Nauczysz się wykorzystywać Storyboard oraz tworzyć przejścia. Tworząc aplikację dowiesz się, jak prezentować informacje i obsługiwać przyciski.
Where am I?
Zgubiłeś się? Aplikacja, którą napiszesz pomoże Ci się odnaleźć. Nauczysz się lokalizować urządzenie i wyświetlać położenie na mapie.
Where is my car?
Aplikacja pozwoli Ci na monitorowanie Twojego położenia względem samochodu. Już nigdy więcej nie będziesz szukał samochodu na kilkupiętrowym parkingu.
Network gallery
Napiszesz internetową galerię zdjęć. Dowiesz się, jak pobierać dane z sieci i prezentować je na urządzeniach mobilnych. Ten bardziej zaawansowany projekt nauczy Cię dodawania zasobów w katalogu xcassets
My Talk
Aplikacja na iPhone'a, która zintegrowana zostanie z Siri, dzięki czemu wiadomości będą mogły być wysyłane jedynie za pomocą komend głosowych (aplikacja stworzona w języku angielskim, ponieważ Siri nie obsługuje języka polskiego).
Modified Animal
Interaktywna aplikacja, dzięki której dowiesz się jak dodawać własne obiekty do wysyłania wiadomości obrazkowych przez iMessage.
My Secret Diary
Zapisywanie danych, tworzenie obiektów i filtrowanie wpisów w bazie danych zostanie pokazane na przykładzie aplikacji „Pamiętnik”. Poznasz zaawansowane wykorzystanie frameworku Core Data do przechowywania danych.
Life Pulse
Aplikacja przygotowana na Apple Watch do monitorowania na żywo pulsu w trakcie aktywności fizycznej, wykorzystane zostaną framework HealtKit i narzędzie Workout.
Quote of the day
Aplikacja stworzona w drugiej części szkolenia Swift, która teraz zostanie dostosowana do Apple TV, najpierw za pomocą języka Swift a następnie w szablonach TVML
My car is so far
Aplikacja pozwalająca na monitorowanie regionów, w przypadku znaczącej zmiany lokalizacji otrzymasz odpowiednie powiadomienie - nawet jeżeli aplikacja działa w tle.
Whats next
Widget przygotowany zgodnie z wytycznymi Apple, przy pomocy Calendar API wyświetlone zostanie zaplanowane wydarzenie wraz szybką opcją włączania i wyłączania przypomnienia.
Wykorzystasz wiele popularnych frameworków:
Core Location
Jest to usługa służąca do określania bieżącej pozycji urządzenia, definiowania regionów i planowania zdarzeń. Core Location zaimplementujesz w kilku aplikacjach: Where am I? Where is my car? My car is so far!
ARKit
Framework, który umożliwia programowanie aplikacji mobilnych, wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość. W czasie kursu osobiście wykorzystasz ARKit przy tworzeniu gry Cats GO.
SiriKit
Zestaw narzędzi umożliwiający integrację aplikacji z asystentem Siri. Nauczymy Cię jak za pomocą komend głosowych możesz sterować swoim programem i wysyłać wiadomości przez iMessage.
HealthKit
Framework przy pomocy, którego możesz zbierać informacje na temat zdrowia. W trakcie kursu stworzysz aplikację, przy pomocy której zmierzysz na żywo puls podczas aktywności fizycznej.
ResearchKit
Za pomocą tego frameworka naukowe ośrodki badawcze mogą gromadzić dane statystyczne. Od trenera dowiesz się, jak zaimplementować ResearchKit do własnego projektu.
SpriteKit
Framework umożliwiający tworzenie gier 2D wysokiej jakości. Nauczysz się korzystać z niego do tworzenia m.in. gier dedykowanych na Apple Watch.
MapKit
Jedno z najpopularniejszych narzędzi służących do osadzania map bezpośrednio w widoku aplikacji. Ten framework wykorzystasz w kilku projektach: Where am I?, Where is my car?, My car is so far!
CloudKit
Umożliwia zapisywanie danych aplikacj w chmurze, aby użytkownicy mogli korzystać z nich na wielu urządzeniach. Pokazane to zostanie na przykładzie zapisywania notatek w iCloud.
Core Data
Ten frameowrk wykorzystasz do efektywnego zarządzania modelem danych, podczas szkolenia stworzysz ciekawą aplikację My Diary, zapiszesz i przechowasz notatki w bazie danych.
SceneKit
Ten zestaw narzędzi pozwala na stworzenie efektownych gier 3D. Poznasz jego szerokie możliwości podczas budowania gry Cats GO, opartego na mechanice Pokemon GO.