• Background Image

    Szkolenie stacjonarne Swift 3
    Tworzenie aplikacji na platformę iOS 10


    Naucz się tworzyć bestsellerowe aplikacje.




    LOKALIZACJA: TORUŃ

    Czytaj dalej »

Poznaj Swift od Apple.
Język, dzięki któremu pisanie aplikacji jest proste.

News Pic

Swift to język programowania aplikacji mobilnych na platformę iOS.
Po raz pierwszy zaprezentowany został światu na konferencji WWDC
w czerwcu 2014 roku. Od tego czasu zdobywa rzesze sympatyków wśród programistów i deweloperów aplikacji.

Nowy język stworzony przez Apple jest znacznie prostszy niż Objective-C, ułatwia tworzenie szybkich aplikacji, posiada prostą strukturę kodu i jest intuicyjny w zastosowaniu.

Notowania języka Swift ciągle rosną w rankingach najbardziej popularnych języków programowania. Tendencja wzrostowa utrzymuje się od kilku miesięcy, dlatego można przypuszczać, że niebawem wejdzie on do pierwszej dziesiątki - deklasując tym samym swojego starszego brata Objective-C.

Intuicyjna i prosta składnia
Pierwszą aplikację napiszesz w 10 minut!
Swift jest OpenSource!
Aplikacje są nawet 2.6x szybsze

Szkolenie stacjonarne –
stawiamy na praktykę i wsparcie trenera

Szkolenie stacjonarne Swift - tworzenie aplikacji na platformę iOS to intensywna nauka programowania na praktycznych przykładach. Podczas 16 h warsztatów stworzysz grę oraz w pełni funkcjonalną aplikację.

Nasz doświadczony trener odpowie na wszystkie Twoje pytania, krok po kroku przedstawi strukturę tworzenia kodu w najnowszym języku Swift. Nie zanudzimy Cię teorią - 80% szkolenia będą stanowiły praktyczne warsztaty.

W trakcie kursu poznasz najnowsze środowisko Xcode 8 oraz przydatne wzorce projektowe, które ułatwią Ci pisanie kodu. Na koniec dowiesz się również, jak opublikować swój projekt w AppStore.

Możemy Ci obiecać, że to szkolenie przygotuje Cię do samodzielnego programowania zaawansowanych gier i aplikacji.

Czeka na Ciebie również wiele BONUSÓW. W ramach uzupełnienia wiedzy dodajemy 2 szkolenia wideo o łącznej długości 16 h.
Sprawdź, co otrzymasz »

Cinema Display

Dla kogo jest to szkolenie?

Jeżeli posiadasz podstawy programowania obiektowego i nie są Ci obce pojęcia takie jak: zmienne, obiekty, pętle, czy konstrukcje warunkowe – jest to szkolenie dla Ciebie.

Idealnie odnajdą się również doświadczeni programiści, którzy tworzą aplikacje w języku Objective–C, ale chcieliby poznać możliwości najnowszego języka Swift.

Możesz wziąć udział w szkoleniu również jeżeli nie posiadasz podstaw programowania obiektowego - zdobędziesz u nas solidne podstawy.

Zarezerwuj miejsce »

Czego dowiesz się ze szkolenia?
Sprawdź pełną listę zagadnień.



Podstawowa składnia języka Swift 3
Pierwsze spotkanie z Xcode
Tworzenie i kompilacja projektu
Uruchamianie projektów na urządzeniach i symulatorze
Tworzenie i korzystanie z klas i obiektów
Debugowanie kodu oraz obsługa błędów
Korzystanie z Playground
Tworzenie interfejsu użytkownika i Storyboard
Rozpoznawanie gestów na urządzeniu - GestureRecognizers
Dołączanie zdjęć, filmów, muzyki do projektu
Obsługa dźwięków i głośności - AVAudioPlayer
Miksowanie i dostęp do biblioteki multimediów
Odtwarzanie dźwięków w aplikacji
Podstawowe wzorce projektowe w iOS
Praca ze źródłami i narzędziami prezentacji danych
Rozszerzenia aplikacji w iOS - widgety Today
Tworzenie własnych kontrolerów widoków
Konfiguracja przepływu ekranów programu
Przekazywanie danych między widokami
Przechowywanie danych w aplikacji
Przechowywanie danych w chmurze - CloudKit
Integracja z systemem wyszukiwania
MapKit i narzędzia lokalizacyjne
Monitorowanie lokalizacji i praca w tle
Przesyłanie i pobieranie danych z sieci
Kontrola przesyłania danych
Przechowywanie rozbudowanych danych w aplikacji
Korzystanie z aparatu (kamery)
Tworzenie gier z SpriteKit - kontrola dotyku
Reakacja na zdarzenia, kolizje oraz fizyka w grach
Animacja tła oraz postaci
Narzędzia zapisywania wyników gry
Serializacja danych oraz zapisywanie stanu gry

3 dni szkoleniowe.
24 godziny warsztatów!

Testimonials

Kto prowadzi szkolenie?

  • dr Błażej Zyglarski
    Wykładowca na wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Zawodowo związany z programowaniem aplikacji mobilnych na urządzenia z systemem iOS.

    Prezes Fundacji Rozwoju Informatyki oraz dyrektor firmy Be Design Studio Limited. Stworzył kilkaset mniejszych i większych aplikacji.

    Damian Kurpiewski
    Programista iOS, Javascript, Ruby i od pewnego czasu także Python. Współzałożyciel startupu InsBird oraz pracownik IPI PAN.

Obejrzyj fragment szkolenia z udziałem naszego trenera


PROGRAM SZKOLENIA (3 dni)

Dzień 1 (8:15 - 16:30)

  8:15 - 9:30 - Moduł 1. Ekosystem programowania Apple
  • Narzędzia programistyczne Xcode 8
  • Symulatory sprzętu Apple
  • Konfiguracja i instalacja środowiska programistycznego
  • Tworzenie projektu
  • Debuggowanie i testowanie projektu
  • Korzystanie z urządzeń
  • Portal Developerski Apple

      9:30 - 9:45 - Przerwa kawowa

      9:45 - 11:45 - Moduł 2. Podstawy programowania w języku SWIFT
    • Typy stałe i zmienne
    • Funkcje, zakresy, bloki kodu
    • Przekazywanie wartości
    • Klasy i obiekty
    • Wytyczne programowania Apple

      11:45 - 12:00 - Przerwa kawowa

  12:00 - 13:45 - Moduł 3. Interfejsy użytkownika
  • Rodzaje kontrolek UIKIt
  • Grafika w UIKit
  • Pozycjonowanie kontrolek UKit z wykorzystaniem AutoLayouts
  • Animacje UIKit
  • Funkcje obsługi dotyku (UIGestureRecognizers, akcje)
  • Widoki i przejścia pomiędzy widokami
  • Programistyczne modyfikowanie interfejsu użytkownika

      13:45 - 14:00 - Przerwa kawowa

  14:00 - 15:30 - Moduł 4. Obsługa danych
  • Podstawowe wzorce projektowe w ekosystemie Apple
  • Przekazywanie danych pomiędzy widokami
  • Obsługa prostych zapytań sieciowych (webservices)
  • JSON i jego parsowanie

  15:30 - 16:30 - Panel dyskusyjny
  • Prowadzący odpowie na Twoje pytania związane ze szkoleniem lub innymi problemami dotyczącymi programowania na platformę iOS.


Dzień 2 (8:15 - 16:30)

  8:15 - 9:30 - Moduł 1. UITableView
  • Wzorce projektowe związane z modelem MVC
  • Obiekt UITableView
  • Delegaty i źródła danych

  9:30 - 9:45 - Przerwa kawowa

  9:45 - 11:45 - Moduł 2. Core Data
  • Sposoby przechowywania danych w iOS
  • Model przechowywania danych Core Data
  • Pobieranie i uaktualnianie danych

  11:45 - 12:00 - Przerwa kawowa

  12:00 - 13:45 - Moduł 3. Praca z danymi
  • Wyszukiwanie i filtrowanie danych
  • Akcesory
  • Praca z napisami

  13:45 - 14:00 - Przerwa kawowa

  14:00 - 15:30 - Moduł 4. Pliki i integracja
  • Praca z plikami w systemie iOS
  • Eksport i import
  • Wykorzystanie aplikacji w innych miejscach systemu
  • Rozszerzenia apliakcji

  15:30 - 16:30 - Panel dyskusyjny
  • Prowadzący odpowie na Twoje pytania związane ze szkoleniem lub innymi problemami dotyczącymi programowania na platformę iOS.


Dzień 3 (8:15 - 16:30)

  8:15 - 9:45 - Moduł 1. Rozszerzenia Aplikacji
  • Tworzenie rozszerzeń
  • Komunikacja między rozszerzeniami a aplikacją
  • Zależności rozszerzeń od aplikacji
  • Tworzenie widgetów dla ekranu początkowego

  9:45 - 10:00 - Przerwa kawowa

  10:00 - 11:45 - Moduł 2. Apple Watch
  • Tworzenie aplikacji na Apple Watch
  • Handoff
  • Komunikacja Apple Watch - aplikacja

  11:45 - 12:00 - Przerwa kawowa

  12:00 - 13:45 - Moduł 3. Rozszerzenia iMessage
  • Tworzenie aplikacji iMessage
  • Integracja i komunikacja z aplikacjami
  • Dystrybucja aplikacji iMessage

  13:45 - 14:00 - Przerwa kawowa

  14:00 - 15:30 - Moduł 4. Siri i wyszukiwanie
  • Rozszerzenia Siri
  • Rozszerzenia wyszukiwania

  15:30 - 16:30 - Panel dyskusyjny
  • Prowadzący odpowie na Twoje pytania związane ze szkoleniem lub innymi problemami dotyczącymi programowania na platformę iOS.

Co otrzymasz biorąc udział w szkoleniu stacjonarnym?

Wsparcie trenera

Na koniec każdego dnia szkoleniowego poświęcimy 1 h na rozwiązanie Twoich problemów dotyczących programowania (niekoniecznie związanych ze szkoleniem).

Materiały szkoleniowe

Otrzymasz wszystkie kody źródłowe stworzonych podczas szkolenia aplikacji oraz prezentację z częścią teoretyczną (w wersji elektronicznej).

Certyfikat

Poświadczający Twoje uczestnictwo w warsztatach stacjonarnych z zakresu programowania na platformę iOS w języku Swift 3.

BONUS #1:
12-godzinne szkolenie wideo Błażeja Zyglarskiego
"Swift – tworzenie aplikacji na iOS część 1 "

o wartości 269 zł GRATIS!


BONUS #3:
4-godzinne szkolenie wideo Piotra Stalewskiego
"Jak zarabiać na aplikacjach mobilnych"

o wartości 129 zł GRATIS!
BONUS #2:
5-godzinne szkolenie wideo Błażeja Zyglarskiego
"Swift – tworzenie aplikacji na iOS część 2 "

o wartości 219 zł GRATIS!

CENA:
  1899 zł  +VAT



Termin i miejsce szkolenia:

- 20 - 22.05.2017 (szkolenie trzydniowe)
Miasto: Toruń

Pozostało wolnych miejsc: 7/8

Masz pytanie? Zadzwoń teraz: 510-155-840
Zapytaj o inne lokalizacje!


UWAGA: Szkolenie odbędzie się w pracowni wyposażonej w komputery iMac i urządzenia iPad.
Nie potrzebujesz własnego sprzętu!